Da direktørerne fra Luksusbaby og BabySam for nyligt udfordrede hinanden til en liveshopping-duel på LinkedIn – komplet med boksehandske-emojier og Eye of the Tiger i ørene – var det ikke bare for sjov.
Det var et udstillingsvindue for en salgskanal, der i stigende grad tages alvorligt i dansk detailhandel.
21 pct. af danskerne har prøvet d...
Liveshopping er blevet big business for bureauet bag BabySam, Elgiganten og Coop
Let’s Go Live har gjort liveshopping til en forretning i sig selv

Liveshopping er blevet så etableret, at hele bureauer har det som primære ekspertise - og regnskabstallene peger på, at det kan betale sig. Pressefoto: Sprii
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement